ONKO AURINGONPIMENNYSKRAPULAA?

Kirjoittanut Michelle Walling (in5d.com)

27.8.2017

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miltä tuntuu auringonpimennyksen jälkeen? Jos olet vähän huonovointinen, et ole yksin. Tässä on joitain oireita, joista ihmiset ovat kertoneet päiviä auringonpimennyksen jälkeen, sekä ehdotuksia, mitä tehdä niille.

Vaikka suuri tapahtuma on ohi, auringonpimennysenergiat ovat kanssamme vielä jonkin aikaa. Jotkut ihmiset kertovat vähemmän toivotuista oireista: äärimmäinen väsymys, ripuli, huimaus, hengenahdistus, sydämentykytys, nälkä, masennus, päänsärky ja sumea ajattelu.

Sinusta saattaa tuntua, että olet "odotuskierrossa" (= kone kiertää odottaen laskeutumislupaa) etkä ehkä pysty ajattelemaan selkeästi. Suolistosi voi puhdistautua eikä sinulla tunnu olevan kerrassaan yhtään energiaa eikä halua tehdä mitään. Tämä voi aiheuttaa masennusta ja olet huolissasi, että värähtelysi alenee tai putoat takaisin 3D:hen.

Vaikka emme ole koskaan tehneet tämän tyyppistä laajaa energiamuutosta fyysisessä kehossa, tuntuu normaalilta, että tällaisia oireita ja ajatuksia on, kun monet ihmiset kokevat samoja ongelmia.

Jotkut ihmiset ovat myös kokeneet aikapoikkeamia pimennystä ennen tai sen jälkeen. Aikapoikkeamat voivat kääntää sisäisen kellomme täysin nurin, aiheuttaa hämmennystä ja epänormaalia nukkumisrytmiä. Tässä on Facebook live -video, jonka tein omasta poikkeamastani pimennystä edeltävänä iltana.

Kun kehomme jatkaa energia- ja koodiaaltojen vastaanottamista suuresta keskusauringosta, meidän täytyy hidastaa ja sallia muutosten vaikuttaa. Jotkut ihmiset ovat transsimaisessa theta-tilassa, kun tuomme uusia taajuuksia toimintaan fyysisessä kehossa. Se on samanlaista kuin tietokoneen käynnistäminen uudelleen uuden ohjelmiston käyttämiseksi.

On melko normaalia pudota korkealta alas taajuusmuutoksen jälkeen, ja tämän sanotaan olevan yksi vaikuttavimmista muutoksista Harmonisen yhdentymisen jälkeen 1987.

Tässä on ehdotuksiani auttamaan kehoa sopeutumisessa:

* Antaudu – Päästä irti ohjelmoinnista, että sinun pitäisi tai ei pitäisi tehdä jotain. Kuuntele ennen kaikkea kehoasi.

* Lepää – Seuraa kehosi tarvetta nukkua tai olla tekemättä mitään.

* Ota Himalajan-suolakylpy.

* Maadoittuminen on välttämätöntä. Vietä aikaa luonnossa ja/tai meditoi.

* Juo paljon puhdasta vettä.

* Haistele eteeristä piparminttuöljyä.

* Lue jotain, josta nautit, ja ota rennosti!

Kuten aina, tätä vaihtoehtoista informaatiota ei ole tarkoitettu korvaamaan lääkärin ohjeita.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.